Obrovských nákupných centier ubúda, v Česku sa ale chystajú desiatky menších

K 350 nákupným centrám má najbližšie dva roky pribudnúť ďalších 60 2. 6. 2015

Oproti minulým rokom je však rozdiel v tom, že nepribúdajú obrovské obchodné centrá, ale menšie nákupné parky s predajnou plochou okolo dvetisíc štvorcových metrov. Aktivita developerov sa sústreďuje najmä do menších miest s dobrou spádovou oblasťou. Podobný trend možno v posledných rokoch sledovať aj na Slovensku. Aktuálne sa síce otvárajú tri týždne po sebe obchodné komplexy v Bratislave – Decathlon, Bauhaus a Vajnoria – ďalšie väčšie projekty sú však v pláne v menej nasýtených mestách ako Trnava, Poprad a najmä Prešov. A menšie formáty vyrastajú v čoraz menej ľudnatých sídlach, často ide ...

Článok dodal server www.etrend.sk. Celý článok nájdete tu.

TOPlist TOPlist